top of page

Τι είναι οι κρίσεις πανικού και πως μπορούμε να τις αντιμετωπίσουμε;


Ο πανικός είναι ουσιαστικά η βίωση υπερβολικού άγχους ή φόβου. Η κρίση πανικού, λοιπόν, αποτελεί ένα ξαφνικό επεισόδιο έντονου φόβου το οποίο αναπτύσσεται δίχως εμφανή λόγο και που συνδυάζει μια σειρά από σωματικά και συναισθηματικά συμπτώματα.


Απλά βήματα για την αντιμετώπιση της κρίσης πανικού:

1. Αναπνεύστε. Όπως συμβαίνει με τις συμβουλές που δίνονται σε άτομα με άγχος και μπορεί να ακούγονται προφανείς, έτσι και η εκμάθηση μιας αποτελεσματικής τεχνικής αναπνοής μπορεί να σας βοηθήσει σημαντικά όταν βιώνετε μία κρίση πανικού ενώ βρίσκεστε εκτός σπιτιού.

2. Εντοπίστε τι είναι αυτό που πραγματικά ευθύνεται για την κρίση πανικού. Σκεφτείτε ποιο ψυχοπιεστικό γεγονός καθορίζει το τελευταίο διάστημα τη ζωή σας.

3. Καταγράψτε τις σκέψεις σας. Ένα σημειωματάριο μπορεί να είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για την αντιμετώπιση μιας κρίσης πανικού. Έρευνες έχουν δείξει ότι η αντιμετώπιση των ενοχλητικών σκέψεων ως υλικών αντικειμένων από τα οποία μπορείτε να απαλλαγείτε, είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης του προβλήματος.

4. Φέρτε στο μυαλό σας μια χαλαρωτική εικόνα. Δημιουργήστε νοερά ένα μέρος όπου θα νιώθετε ασφάλεια, ηρεμία και χαλάρωση. Αδειάστε το μυαλό σας από κάθε είδους σκέψη και άστε όλες τις αισθήσεις σας να ζωντανέψουν μέσω της φαντασίας σας.

Comments


bottom of page